Bestelapp

Handige bestelapp voor de horeca

 

De horeca-app voor slimme horecaondernemers.

 

U wilt op een innovatieve manier inspringen op de wensen en behoeften van de moderne consument en tegelijkertijd zonder extra kosten meer omzet behalen in uw horecabedrijf

Met de MynOber Bestelapp van Woby kan uw gast makkelijk, snel en op ieder gewenst moment via de smartphone een bestelling plaatsen of de rekening vragen. Uw gast hoeft daardoor niet meer in de rij te staan of te wachten tot de bediening langskomt.

 

Eenvoudige en gratis app voor uw gast

 

Bruikbaar in alle aangesloten horecaondernemingen, en dat zijn er steeds meer!

 

MynOber is laagdrempeling en werkt heel eenvoudig:

  1. Download de gratis app voor Android of iOS.
  2. Scan de QR-code (geen account nodig).
  3. Bekijk de menukaart en plaats een bestelling.

 

Uw gast kan met de MynOber Bestelapp daarnaast:

  • vragen om service of de rekening,
  • feedback geven,
  • inzicht krijgen in de eigen bestelhistorie,
  • zonder gedoe aan een andere tafel zitten,
  • de menukaart in een andere taal lezen.

 

Heeft uw gast via de deze horeca-app besteld? Dan is het ook mogelijk om een pushnotificatie te sturen als de bestelling klaar is. Hoe makkelijk en modern is dat?

 

Als uw gasten geen app kunnen of willen downloaden, biedt Woby ook andere digitale mogelijkheden, zoals de Bestelwebsite of Bestelzuil.

      

Kassakoppeling

 

Investeren in extra apparatuur is niet nodig. Wel de lusten, niet de lasten!

KOPPELING AAN UW HUIDIGE KASSASYSTEEM

Met de Woby App geeft u uw bestaande kassasysteem een gratis upgrade. Immers, Woby is een mobiele digitale menukaart die uw traditionele menukaart aanvult. Uw gast kan zo per smartphone een hapje of drankje bestellen. Daarnaast kan hij via de app bediening aanvragen, feedback geven of de rekening vragen. Gemak dient de klant!

 

 

EENVOUDIGE INTEGRATIE

Woby is een innovatieve marketingtool die perfect aansluit op de behoeften van de moderne consument. Een tool die eenvoudig geïntegreerd kan worden in uw actuele kassasysteem. Hierdoor loopt u geen financieel risico, want u hoeft niet te investeren in extra apparatuur. Wel de lusten, niet de lasten!

Digitale menukaart

 

Eenvoudig een drankje of hapje bestellen met een simpele, universele bestelapp.

DUIDELIJKE EN GEBRUIKSVRIENDELIJKE MENUKAARTEN

Wij streven ernaar de menukaarten zo duidelijk en eenvoudig mogelijk te maken. Uw gasten vinden het fijn om een simpele, universele app te hebben zodat gerechten en of drankjes precies bezorgd worden waar en wanneer gewenst. De menukaart kan in meerdere talen worden weergeven naar uw keuze. Woby is onafhankelijk van uw kassasysteemleverancier en daardoor voor iedere horecagelegenheid hetzelfde in te richten. Woby levert een (digitale) menukaart  voor de horecaondernemer via een app. Deze menukaart kunt u met uw eigen logo en huisstijl inrichten.

Voordelen voor de horecaondernemer

 

MynOber is de kers op de taart voor horecaondernemers.

Meer omzet

Uw gasten zullen sneller en vaker bestellen, omdat ze dit op elk gewenst moment kunnen doen. Uw bediening kan zich daardoor meer richten op upsell.

Meer contactmomenten

Doordat gasten via meerdere kanalen kunnen bestellen, wordt er vaker een hapje of drankje geserveerd. Dit zorgt voor meer contactmomenten, waardoor persoonlijk contact wordt gestimuleerd. De bediening kan daardoor meer aandacht geven aan een persoonlijke beleving.

Binnen één dag aan de slag

MynOber koppelt eenvoudig aan uw eigen kassasysteem en printer(s). U hoeft dus niet te investeren in extra apparatuur en kunt al binnen één dag aan de slag.

Snel inspelen op acties en trends

De digitale menukaart van MynOber bevat uw eigen logo, huisstijl en prijzen. Heeft u een actie? Dan past u in een paar klikken snel alle menukaarten aan.

Meer tevreden gasten

U geeft uw gasten meer keuzevrijheid en maakt van het horecabezoek een leuke en gastvrije beleving. Dit leidt tot meer tevreden gasten, die graag bij u terugkomen. Gastvrijheid staat immers centraal in de horeca!

Efficiëntere bedrijfsvoering

Uw personeel weet precies waar de bestelling geserveerd moet worden en foutief opgenomen bestellingen zijn verleden tijd, ook op de drukste momenten. Uw personeel is daardoor minder bezig met opnemen van een bestelling en meer met het gastvrij brengen en presenteren van lekkere hapjes en drankjes.

Aantrekkelijk voor nieuwe gasten

U onderscheidt zich van de concurrentie, doordat u uw gasten net dat beetje extra beleving, service, gastvrijheid en persoonlijke aandacht kunt geven.

Zelf uitproberen?

Wilt u eerst zelf de vele mogelijkheden en het gemak van de MynOber Bestelapp ervaren? Probeer het dan uit via de interactieve online demo op www.web.mynober.nl. Vul daar de volgende code in: RNBMV6

Meer weten?

Bent u nieuwsgierig geworden, wilt u meer weten of meteen de handige Bestelapp gebruiken? Laat uw gegevens dan achter via onderstaand formulier of neem via tel. 085 – 888 07 56 of e-mail info@woby.nl vrijblijvend contact op voor een gratis demo of persoonlijk adviesgesprek op maat.