Bestelzuil

Zelfbediening op een hoger niveau

 

Dag lange wachtrijen bij de kassa. Hallo meer keuzevrijheid.

Gemak voor uw gast

 

Uw gast staat altijd vooraan in de rij.

 

De gebruiksvriendelijke bestelzuil biedt extra service voor uw gasten, want zij kiezen zelf de bestel- en betaalmethode die zij het prettigst vinden: aan de kassa, bij de bestelzuil of via de handige Bestelapp. Het gemak van de Bestelzuil of Bestelapp is dat uw gasten niet in de rij hoeven te staan, maar direct en in hun eigen tempo een menu kunnen samenstellen.

 

Als de betaling via de bestelzuil is afgerond, krijgt uw gast een bon met naam en/of bestelnummer. Tegelijkertijd wordt de bestelling automatisch naar de keuken gestuurd. Op een scherm bij de fysieke kassa ziet uw gast vervolgens de status van de bestelling.

Gemak en voordeel voor u

 

Een betaalbare oplossing voor de horeca.

Doordat uw gasten via de handige bestelzuil zelf hun bestelling plaatsen, verlaagt u de druk bij de fysieke kassa. Zeker op piekmomenten is dit een verademing voor zowel gasten als personeel. U kunt daardoor meer bestellingen verwerken en uw omzet laten stijgen.

 

De MynOber Bestelzuil is rechtstreeks gekoppeld aan uw eigen kassasysteem. Hierdoor hoeft u naast de bestelzuil niet te investeren in extra apparatuur. Woby maakt het voor u dus erg betaalbaar. Bent u benieuwd naar de terugverdientijd van de bestelzuil? Dit kunnen we precies voor u uitrekenen.

 

Wilt u wel de mogelijkheden, maar niet de bestelzuil met pinterminal, bonprinter en metalen behuizing? MynOber is dan ook prima te gebruiken als app op een tablet. Zo kunt u het bijvoorbeeld ook in vergaderruimtes inzetten.

U als ondernemer in de horeca, leisure en of hospitality kunt altijd de juiste mensen binnen Woby makkelijk benaderen om overleg te plegen voor wijzigingen aan te brengen in de programma’s. Net zo belangrijk, de verkoopmedewerkers en de mensen die de kassa’s bedienen kunnen ten alle tijde de Woby helpdesk bereiken en worden op een juiste manier geholpen.

 

Neem contact op met Woby 085 888 07 56 of mail naar info@woby.nl voor een gratis demo of persoonlijk adviesgesprek op maat.

Voordelen bestelzuil

Meer omzet

Uw gasten zullen sneller en vaker bestellen, omdat ze dit op elk gewenst moment kunnen doen. Uw bediening kan zich daardoor meer richten op upsell.

Meer contactmomenten

Doordat gasten via meerdere kanalen kunnen bestellen, wordt er vaker een hapje of drankje geserveerd. Dit zorgt voor meer contactmomenten, waardoor persoonlijk contact wordt gestimuleerd. De bediening kan daardoor meer aandacht geven aan een persoonlijke beleving.

Binnen één dag aan de slag

MynOber koppelt eenvoudig aan uw eigen kassasysteem en printer(s). U hoeft dus niet te investeren in extra apparatuur en kunt al binnen één dag aan de slag.

Snel inspelen op acties en trends

De digitale menukaart van MynOber bevat uw eigen logo, huisstijl en prijzen. Heeft u een actie? Dan past u in een paar klikken snel alle menukaarten aan.

Meer tevreden gasten

U geeft uw gasten meer keuzevrijheid en maakt van het horecabezoek een leuke en gastvrije beleving. Dit leidt tot meer tevreden gasten, die graag bij u terugkomen. Gastvrijheid staat immers centraal in de horeca!

Efficiëntere bedrijfsvoering

Uw personeel weet precies waar de bestelling geserveerd moet worden en foutief opgenomen bestellingen zijn verleden tijd, ook op de drukste momenten. Uw personeel is daardoor minder bezig met opnemen van een bestelling en meer met het gastvrij brengen en presenteren van lekkere hapjes en drankjes.

Aantrekkelijk voor nieuwe gasten

U onderscheidt zich van de concurrentie, doordat u uw gasten net dat beetje extra beleving, service, gastvrijheid en persoonlijke aandacht kunt geven.

Meer weten?

Wilt u meer weten over de mogelijkheden van de bestelzuil? Laat uw gegevens dan achter via onderstaand formulier of neem via tel. 085 – 888 07 56 of e-mail info@woby.nl vrijblijvend contact op voor een gratis demo of persoonlijk adviesgesprek op maat.