Gastenwifi

Gastenwifi met handige extra’s

De totaaloplossing voor gastenwifi en marketing die u geen extra tijd kost.

 

U wilt uw gasten natuurlijk een goed wifinetwerk aanbieden, maar wist u dat u dit wifinetwerk ook kunt inzetten om uw gasten beter te leren kennen en zonder extra tijd klanten aan uw horecabedrijf te binden?

 

“Je bent binnenkort jarig. Kom je verjaardag bij ons vieren en ontvang een gratis dessert naar keuze.” Dit is een voorbeeld van een e-mail die u automatisch naar uw gasten kunt sturen aan de hand van de gegevens die automatisch zijn opgebouwd.

Service voor uw gast, klantenbinding voor u

Met de gastenwifi van Woby snijdt het mes echt aan twee kanten.

Eenvoudig wifinetwerk voor uw gasten

Aan de ene kant biedt u uw gasten op een gebruiksvriendelijke manier extra service. Zij kunnen namelijk eenvoudig inloggen op uw draadloos netwerk en zo hun belevenissen delen op social media, mobiel werken of via de handige Bestelapp of Bestelwebsite een bestelling bij u doen.

 

U hoeft hiervoor aan uw gasten geen wachtwoord te verstrekken, want zij loggen in via social media of e-mail. Terugkerende gasten worden automatisch herkend, dus die hoeven niet opnieuw in te loggen.

Automatische opbouw klantenbestand

Aan de andere kant bouwt u via het draadloze netwerk automatisch een database op met waardevolle gegevens van uw klanten, zoals het aantal bezoeken aan uw hotel, restaurant of café, de leeftijd, de verjaardag en veel meer. Onze werkwijze en voorwaarden voldoen aan de geldende wet- en regelgeving op het gebied van privacy (GDPR of AVG). Dit laten we controleren door ICTRecht.

 

U kunt de uitgebreide data gebruiken om al uw gasten persoonlijke aandacht te geven, ze om een review te vragen en om nieuwsbrieven te versturen. Dit alles gebeurt geheel automatisch, dus zonder dat het u extra tijd of moeite kost.

Zo werkt de gastenwifi

In 4 simpele stappen maximaal profiteren van gastenwifi.

Wel zo handig: u schakelt ons systeem één keer in en hoeft er verder niet meer naar om te kijken.

1. Eenvoudig aansluiten

De wifi-hotspot bestaat uit slechts 2 stekkers, dus iedereen kan het aansluiten. Daarna wordt alles automatisch voor u ingesteld. Simpeler kan bijna niet.

2. Gasten laten verbinden

Uw gasten kunnen zelf veilig en eenvoudig verbinding maken met uw wifinetwerk. Zij komen vervolgens aan op een landingspagina met uw naam, logo en afbeelding.

3. Klantenbestand opbouwen

Via uw persoonlijk dashboard krijgt u inzicht in de informatie die uw gasten u geven, zoals het aantal bezoeken, de leeftijd, de verjaardag en meer.

4. Laat gasten terugkeren

Met de data die uw gasten achterlaten, kunt u geheel automatisch contact blijven houden met uw gasten en terugkerende gasten persoonlijk belonen.

Automatisch inzicht in uw gasten

Verzamel automatisch informatie over uw gasten, zonder extra tijd of moeite.

Persoonlijke aandacht voor uw gast

In het overzichtelijke en persoonlijke dashboard ziet u precies wie er op dit moment aanwezig is in uw horecabedrijf. U krijgt zelfs een signaal als iemand vandaag jarig is. Zo kunt u uw gast op een verrassende manier extra verwennen.

 

Ook kunt u per gast zien hoe lang deze aanwezig is, hoe vaak hij/zij al bij u is geweest en wanneer dat voor het laatst was. Uw gast kan u zelfs toegang geven tot de leeftijd, verjaardag en profielen op Facebook, Twitter en Google+.

Statistieken voor uw bedrijfsvoering

Naast de real-time inzicht in uw gasten, ziet u in uw persoonlijke dashboard ook uitgebreide statistieken over bijvoorbeeld het bezoekersaantal, de bezoekersgroei, de verhouding tussen nieuwe en terugkerende bezoekers en de bezoekmethoden. Deze informatie helpen u om te bepalen welke acties effectief zijn en wat u kunt doen om meer bezoekers aan te trekken.

Automatische nieuwsbrieven

U verzamelt geheel volgens de GDPR/AVG e-mailadressen en profielen van uw gasten. Deze gegevens kunt u gebruiken voor uw marketing, zoals een e-mailnieuwsbrief. Via uw persoonlijk dashboard kunt u zelf instellen of en welke nieuwsbrieven u automatisch laat versturen aan de gasten die hebben aangegeven hiervoor open te staan. Zo kunt u zonder extra inspanning contact houden en gasten laten terugkeren.

 

Enkele mogelijkheden voor automatische e-mailnieuwsbrieven zijn:

  • Review-booster: we versturen klanten die uw zaak hebben bezocht via e-mail een uitnodiging om een online review achter te laten op TripAdvisor, Facebook, BonChef.nl, Google en/of Yelp.
  • Verjaardagsmail: stuur uw gast een aantal dagen vóór de verjaardag een e-mail met daarin een uitnodiging om de verjaardag in uw zaak te vieren en te genieten van een persoonlijke traktatie.

 

Dankzij het EmailVerification+-systeem ontvangt u alleen bruikbare en gevalideerde e-mailadressen. Kwaliteit gaat immers ook hier boven kwantiteit, want u heeft meer aan 300 e-mailadressen van mensen die deze echt willen ontvangen dan aan 800 e-mailadressen van mensen die uw nieuwsbrief als spam beschouwen.

 

U kunt de namen en e-mailadressen downloaden in .xls- (Microsoft Excel) of .csv-formaat en importeren in e-mailsystemen als MailChimp of Campaignmonitor.

Leer uw gasten kennen

Verzamel automatisch informatie

Wie is er NU aanwezig?

 

Uw persoonlijke dashboard biedt u real-time inzicht in wie er op het betreffende moment aanwezig is in uw zaak en kan u er zelfs op attenderen wanneer een gast jarig is.

U ziet direct:

 

  • Hoe lang de gast al aanwezig is.
  • Hoe oud de gast is (indien beschikbaar).
  • Wanneer de gast jarig is (indien beschikbaar).
  • Aantal keer dat de gast al in uw zaak is geweest.
  • Wanneer de gast voor het laatst aanwezig is geweest.
  • Link naar het profiel van de gast op Facebook, twitter of Google+ (indien beschikbaar).

Statistieken

 

Op uw persoonlijke dashboard vindt u waardevolle gegevens over uw gasten. U ziet hier bijvoorbeeld een overzicht van de verhouding van nieuwe en terugkerende bezoekers, bezoekersgroei, bezoekmethoden en geslacht.

Slechts éénmaal aanmelden

Een nieuwe gebruiker meldt zich slechts éénmalig aan met Social Media of per e-mail. Bij elk volgend bezoek wordt hij automatisch herkend.

 

 

Als een gebruiker ooit bij een andere (internationale) locatie van InvolvedWifi is geweest, dan zal deze ook bij u automatisch herkend worden.

Voordelen Wifi Horeca Marketing Tool

1. HOGERE OMZET

Uw gasten hebben met MynOber een extra keuze om in contact te komen met uw bedienend personeel. Hierdoor gaan ze sneller en meer bestellen. MynOber is goed voor extra verkoop. Met MynOber kunnen uw gasten op ieder gewenst moment een bestelling plaatsen en creëert u een gastvriendelijke omgeving die hand in hand gaat met de bestaande menukaart. Het aantal bestellingen voor de onderneming zal toenemen. En dat niet alleen, het personeel krijgt zo meer de kans om te upsellen in plaats van bestellingen
aan te nemen.

2. HOGERE GASTTEVREDENHEID

Met de MynOber app kunnen uw gasten direct de menukaart inzien. Met de handige serviceverzoeken vraagt uw klant de dienst aan waaraan hij op dat moment behoefte aan heeft (bijv. extra saus, de rekening). De snelle service en afhandeling zal bijdragen aan een hogere gasttevredenheid. Terwijl uw gasten hun bestelling plaatsen, kan het personeel zich richten op het deel van de restaurantbeleving die een persoonlijke touch meegeeft. Geef ze de vrijheid om gasten meer te vertellen over de gerechten, te focussen op upsells en te zorgen voor een fijne ervaring in uw restaurant

3. EFFICIËNTERE INZET PERSONEEL, MEER CONTACTMOMENTEN

Uw personeel weet meteen waar het de bestelling moet serveren. Bovendien zijn er met de MynOber app geen foutief opgenomen bestellingen meer. Als horecaondernemer kunt u zo uw personeel efficiënter inzetten. Zelfs op de drukste momenten kunnen uw medewerkers service en aandacht bieden. En last but not least: het aantal bestellingen voor de onderneming zal toenemen en zullen er tussen gast en bediening meer contactmomenten zijn.

4. TREKT NIEUWE GASTEN AAN

Met MynOber biedt u extra beleving en service. Uw gasten ervaren een leuke, snelle en simpele manier om drankjes, hapjes of maaltijden te bestellen. Deze positieve ervaring zal leiden tot terugkerende gasten. Omdat uw gast op ieder gewenst moment de rekening kan vragen zal hij positief de zaak verlaten en zich sneller binden aan uw onderneming. Kortom, met MynOber onderscheidt u zich van de concurrentie op innovatieve, kwalitatieve én sympathieke wijze.aan te nemen.

5. SNEL INSPELEN OP ACTIES EN TRENDS

Kiest u voor MynOber, dan krijgt u een unieke online beheerpagina. Daarop kunt u uw digitale menukaart inrichten – met uw eigen logo en huisstijl – en prijzen aanpassen. Zo kunt u snel inspelen op acties van leveranciers omdat alle menukaarten zich automatisch aanpassen. Ook is het mogelijk om bijvoorbeeld alleen de 10 belangrijkste artikelen digitaal aan te bieden of slechts gebruik te maken van de ‘serviceverzoeken’.

6. BINNEN ÉÉN DAG OPERATIONEEL

MynOber is geïntegreerd in uw kassasysteem! Wij streven naar 1 universele app die in alle horeca inzetbaar is, dus geen extra kosten voor apparatuur. Veel buitenlandse gasten? Uw gast kan de gewenste taal in de menukaart selecteren en alle gerechten worden automatisch vertaald.

Ook profiteren van wifi en data?

Bent u nieuwsgierig geworden naar de mogelijkheden van gastenwifi voor uw horecaonderneming? Laat uw gegevens dan achter via onderstaand formulier of neem via tel. 085 – 888 07 56 of e-mail info@woby.nl vrijblijvend contact op voor een gratis demo of persoonlijk adviesgesprek op maat.

 

Om u de allerbeste gastenwifi te kunnen bieden, werkt Woby samen met InvolvedWifi, een toonaangevende all-in-one gastenwifi-oplossing.