Gratis Demo
Gratis Demo
  • Makkelijker voor gasten

    Gasten bestellen wanneer en zovaak ze willen. Ze hoeven niet te wachten of eindeloos te zwaaien naar personeel.

  • Beter voor je branding

    Minder druk bij jouw medewerkers om alle gasten in de gaten te houden. Meer tijd voor échte gastvrijheid. Meer tevreden gasten en omzet.

  • Geregeld door ons

    Wij voeren je menu in, maken de QR codes en leggen de app uit. Wij nemen alles uit handen zodat jouw team zich kan richten op bestellingen serveren en je gasten.

Het laatste wat je wil: ontevreden gasten

  • Zuchtende gasten die moeten wachten om een bestelling door te geven
  • Gasten die over het hoofd gezien worden
  • Negatieve reviews

Door het personeelstekort in de horeca en de piekmomenten waarmee elk horecabedrijf te maken krijgt - wordt ongewild op de gastvrijheid ingeleverd.

Hierdoor ben je veel minder gastvrij dan je wilt en kunt zijn, loop je omzet mis, wordt de druk op personeel groter en moet je soms zelfs delen of dagen per week sluiten. Meer personeel is niet te vinden, en bestaande (kassa)bestelsystemen zijn vaak niet gastvrij en gebruiksvriendelijk.

Hoe ga je dat in godsnaam oplossen? Nou, met Woby.

Afspraak inplannen

Business Intelligence

Door onze samenwerking met Omniboost kan Woby diepgaande BI rapporten genereren. Hiermee helpt Woby de horecaonderneming om met deze inzichten te sturen op productprijs en aanbod.

Bekijk hier een video over Omniboost

Woby is de onvermoeibare medewerker die nooit teleurstelt

Dit is hoe we aan de slag gaan in 5 stappen.

Wij doen al het voorwerk

We configureren je account met een Multi language en Multi-currency pricing (MCP) menukaart. Hierdoor kan de menukaart in alle talen en valuta van de wereld worden weergegeven. Maken de QR codes. Ontwerpen de app in jouw huisstijl en leggen de app uit aan jou en je personeel.

Ieder concept is uniek en heeft zijn eigen huisstijl. Met Woby hebben je gasten een ononderbroken ervaring. Dit doen wij door jou branding over te nemen met je eigen logo, kleuren en je eigen foto’s te gebruiken.

1

Samen installeren en oefenen

De app draait stand-alone, gekoppeld aan je kassasysteem / Point Of Sale (POS) systeem of Property Management System (PMS). We kijken samen wat het best past in jouw situatie en we gaan niet weg voordat het werkt.

2

Gasten bestellen én betalen via de app

Gasten bestellen wanneer en zovaak ze willen. Ook hebben ze de mogelijkheid om meteen te betalen. Zonder dat ze een app downloaden op hun telefoon. Zo hoeven ze nooit te wachten op een gastheer/vrouw. Dat is makkelijker voor hen en levert jou meer omzet op.

3

Jij serveert de bestelling

Je hoeft alleen te kijken naar de bonnetjes die je automatisch binnenkrijgt. Je richt je volledig op het serveren van je bestelling, je gast en persoonlijk contact.

4

Wij staan altijd voor je klaar

Wij doen niet aan kantooruren. We staan 7 dagen per week klaar voor onze horecaondernemers. Omdat gastvrijheid en service ook voor ons het belangrijkst zijn.

5

Woby live proberen

We komen persoonlijk langs om je te laten zien hoe het werkt en al je vragen te beantwoorden. Vrijblijvend. Waarom? Omdat we ervan overtuigd zijn dat je niet meer zonder zult willen. Maak nu een afspraak:

  • Goedkoper dan een extra medewerker(s)
  • Aanwezig op alle vestigingen, tafels en kamers tegelijk
  • Minder druk voor personeel
  • Meer ruimte voor gastvrijheid
  • Meer tevreden gasten
  • Meer omzet

Woby features waar je écht iets aan hebt.

Diepgaande POS/PMS integratie

Met meer dan 1600 live integraties verdeeld over 55 landen is Woby de specialist op het gebied van integraties met jouw Point Of Sale (POS), kassasysteem, Property Management System (PMS) of reserveringssysteem.

Naast dat de integratie betrouwbaar, veilig en stabiel moet zijn is het waardevol dat Woby alle integraties zo heeft ontwikkeld dat alle salesarea’s, departments, size modifiers, musthave- en free options met 1 druk op de knop op de juiste manier uitgewisseld worden, zonder dat je in 2 systemen dingen moet aanpassen. Zo zijn er bijvoorbeeld altijd supplementen die alleen door het personeel gebruikt worden en zijn productnamen voor de gasten anders dan voor het personeel.

Uptime garantie

De Woby bestel app bestaat sinds 2014. Met Woby ben je zeker van een betrouwbare en gedegen partij waarmee je bent voorbereid op de toekomst. De oplossingen worden in huis ontwikkeld met experts op verschillende gebieden en hebben actieve klanten in 54 landen. Hierdoor kunnen wij een uptime van 99,9% garanderen.

Online menukaart in alle talen van de wereld

De online menukaart van de Woby bestel app kan in alle talen (Multi language) van de wereld worden weergegeven.

Multi-currency pricing (MCP)

De online menukaart van de Woby bestel app kan in alle valuta van de wereld worden weergegeven.

Eigen branding

Ieder concept is uniek en heeft zijn eigen huisstijl. Met Woby hebben je gasten een ononderbroken ervaring. Dit doen wij door de branding van jouw concept over te nemen met je eigen logo bovenaan de menukaart, kleuren van ieder concept over te nemen en je eigen foto’s te gebruiken van alle gerechten. Om de klantervaring nog persoonlijker te maken is er ook ruimte voor eigen (welkomst)teksten.

Business intelligence

Door onze samenwerking met Omniboost kan Woby diepgaande BI rapporten genereren. Hiermee helpt Woby de horecaonderneming om met deze inzichten te sturen op productprijs en aanbod.

Zie onderstaande link naar een video over Omniboost.
https://youtu.be/tHEizdonx2o

Bestellen op rekening

Je kunt per QR-code de online betaalfunctie aan- of uitzetten. Bij Woby kunnen gasten een rekening opbouwen en via de reguliere wijze afrekenen aan het eind van hun bezoek. Verder heeft Woby functies waarbij de gast het personeel kan oproepen of de rekening kan vragen met één druk op de knop. Je gasten hoeven zo niet meer te wachten op de bediening.

Betaalmogelijkheid met alle reguliere betaalmethoden

Het is met Woby mogelijk om de gast ook direct met zijn smartphone via bijvoorbeeld iDeal af te laten rekenen. De horecaondernemer kan per QR-code kiezen of de bestelling wel of niet vooraf betaald moet zijn

Woby heeft een koppeling met het betalingsplatform Mollie. Alle reguliere betaalmethoden worden ondersteunt, zoals iDeal, Mastercard, Paypal en Visa. In Nederland is iDeal de meest gebruikelijke betaalmethode. Belgische gasten betalen het liefst met Bancontact en Duitse gasten zijn gewend om met Giropay af te rekenen.

Informatie en promotie

In de online menukaart van de Woby bestel app kan informatie over jou horecagelegenheid worden getoond. Met Woby kan de horecaondernemer acties of promoties tonen om zo impulsaankopen te stimuleren of personeel te werven.

Gratis productfoto’s en Multi lay-outs

Via Woby portal kun je gratis kiezen uit honderden standaard productfoto's. De afbeeldingen kunnen op meerdere manieren (Multi lay-outs) in het scherm van de gast worden weergegeven.

Allergenen informatie

Volgens de RIVM is de horeca verplicht op de aanwezigheid van de allergenen informatie (op papier of digitaal) en of de gasten op de hoogte zijn gebracht dat deze informatie op te vragen is.

Woby zorgt dat de horeca eenvoudig aan deze wetgeving kan voldoen. Per artikel kan aangevinkt worden welke allergenen symbooltjes getoond kunnen worden bij het artikel in de online menukaart van de Woby bestel app.

De gasten zien per gerecht de allergenen informatie. Met Woby hebben gasten een duidelijk overzicht van zijn of haar dieet wensen zoals gluten vrij, vegetarisch en of vegan.

Supplementen

De horecaondernemer bepaald of gasten via Woby verplichte en/of optionele supplementen kunnen kiezen bij een artikel. Zo kan bijvoorbeeld een verplicht keuze geconfigureerd worden dat een biefstuk medium, rare of well done gebakken moeten worden en optioneel kan er ‘extra friet’ bij gekozen worden.

Advertentie / Landingspagina

Na het scannen van de QR-code kan er een advertentie landingspagina worden vertoond.

Category times en Out of Stock

Per product en/of productgroep kan ingesteld worden welke dag en tussen welke tijden het artikel besteld mag worden. Ook kan een artikel Out of Stock worden gezet zodat de gast wel weet dat deze daar (normaal) beschikbaar is maar nu niet te bestellen.

Bestelgeschiedenis

Via de Woby bestel app heeft de gast de mogelijkheid om eerdere bestellingen via de bestelgeschiedenis terug te kijken. Je personeel weet precies waar de bestelling geserveerd moet worden en foutief opgenomen bestellingen zijn verleden tijd, ook op de drukste momenten. Het personeel is daardoor minder bezig met opnemen van een bestelling en meer met het gastvrij brengen en presenteren van lekkere hapjes en drankjes.

Service verzoeken

Één van de grootste ergernissen van gasten in de horeca is wanneer het te lang duurt voordat ze de rekening krijgen. Woby lost dit probleem op met Serviceverzoeken. De gast drukt in WOBY op het belletje en krijgt verschillende Serviceverzoeken te zien.

De gast kan zelf bepalen wanneer hij bediend wordt. De te kiezen serviceverzoeken kan de horecaonderneming zelf inrichten. Enkele praktijkvoorbeelden:

  • bediening laten komen (terras, strandbed etc.)
  • verzoek tot betaling via PIN (bediening weet direct wat de behoefte is)
  • verzoek tot contante betaling
  • verzoek tot technische ondersteuning (voorbeeld: hotelkamer)
Toon alle

Diepgaande POS/PMS integratie

Met meer dan 1600 live integraties verdeeld over 55 landen is Woby de specialist op het gebied van integraties met jouw Point Of Sale (POS), kassasysteem, Property Management System (PMS) of reserveringssysteem.

Naast dat de integratie betrouwbaar, veilig en stabiel moet zijn is het waardevol dat Woby alle integraties zo heeft ontwikkeld dat alle salesarea’s, departments, size modifiers, musthave- en free options met 1 druk op de knop op de juiste manier uitgewisseld worden, zonder dat je in 2 systemen dingen moet aanpassen. Zo zijn er bijvoorbeeld altijd supplementen die alleen door het personeel gebruikt worden en zijn productnamen voor de gasten anders dan voor het personeel.

Online menukaart in alle talen van de wereld

De online menukaart van de Woby bestel app kan in alle talen (Multi language) van de wereld worden weergegeven.

Eigen branding

Ieder concept is uniek en heeft zijn eigen huisstijl. Met Woby hebben je gasten een ononderbroken ervaring. Dit doen wij door de branding van jouw concept over te nemen met je eigen logo bovenaan de menukaart, kleuren van ieder concept over te nemen en je eigen foto’s te gebruiken van alle gerechten. Om de klantervaring nog persoonlijker te maken is er ook ruimte voor eigen (welkomst)teksten.

Bestellen op rekening

Je kunt per QR-code de online betaalfunctie aan- of uitzetten. Bij Woby kunnen gasten een rekening opbouwen en via de reguliere wijze afrekenen aan het eind van hun bezoek. Verder heeft Woby functies waarbij de gast het personeel kan oproepen of de rekening kan vragen met één druk op de knop. Je gasten hoeven zo niet meer te wachten op de bediening.

Informatie en promotie

In de online menukaart van de Woby bestel app kan informatie over jou horecagelegenheid worden getoond. Met Woby kan de horecaondernemer acties of promoties tonen om zo impulsaankopen te stimuleren of personeel te werven.

Allergenen informatie

Volgens de RIVM is de horeca verplicht op de aanwezigheid van de allergenen informatie (op papier of digitaal) en of de gasten op de hoogte zijn gebracht dat deze informatie op te vragen is.

Woby zorgt dat de horeca eenvoudig aan deze wetgeving kan voldoen. Per artikel kan aangevinkt worden welke allergenen symbooltjes getoond kunnen worden bij het artikel in de online menukaart van de Woby bestel app.

De gasten zien per gerecht de allergenen informatie. Met Woby hebben gasten een duidelijk overzicht van zijn of haar dieet wensen zoals gluten vrij, vegetarisch en of vegan.

Advertentie / Landingspagina

Na het scannen van de QR-code kan er een advertentie landingspagina worden vertoond.

Bestelgeschiedenis

Via de Woby bestel app heeft de gast de mogelijkheid om eerdere bestellingen via de bestelgeschiedenis terug te kijken. Je personeel weet precies waar de bestelling geserveerd moet worden en foutief opgenomen bestellingen zijn verleden tijd, ook op de drukste momenten. Het personeel is daardoor minder bezig met opnemen van een bestelling en meer met het gastvrij brengen en presenteren van lekkere hapjes en drankjes.

Toon alle

Uptime garantie

De Woby bestel app bestaat sinds 2014. Met Woby ben je zeker van een betrouwbare en gedegen partij waarmee je bent voorbereid op de toekomst. De oplossingen worden in huis ontwikkeld met experts op verschillende gebieden en hebben actieve klanten in 54 landen. Hierdoor kunnen wij een uptime van 99,9% garanderen.

Multi-currency pricing (MCP)

De online menukaart van de Woby bestel app kan in alle valuta van de wereld worden weergegeven.

Business intelligence

Door onze samenwerking met Omniboost kan Woby diepgaande BI rapporten genereren. Hiermee helpt Woby de horecaonderneming om met deze inzichten te sturen op productprijs en aanbod.

Zie onderstaande link naar een video over Omniboost.
https://youtu.be/tHEizdonx2o

Betaalmogelijkheid met alle reguliere betaalmethoden

Het is met Woby mogelijk om de gast ook direct met zijn smartphone via bijvoorbeeld iDeal af te laten rekenen. De horecaondernemer kan per QR-code kiezen of de bestelling wel of niet vooraf betaald moet zijn

Woby heeft een koppeling met het betalingsplatform Mollie. Alle reguliere betaalmethoden worden ondersteunt, zoals iDeal, Mastercard, Paypal en Visa. In Nederland is iDeal de meest gebruikelijke betaalmethode. Belgische gasten betalen het liefst met Bancontact en Duitse gasten zijn gewend om met Giropay af te rekenen.

Gratis productfoto’s en Multi lay-outs

Via Woby portal kun je gratis kiezen uit honderden standaard productfoto's. De afbeeldingen kunnen op meerdere manieren (Multi lay-outs) in het scherm van de gast worden weergegeven.

Supplementen

De horecaondernemer bepaald of gasten via Woby verplichte en/of optionele supplementen kunnen kiezen bij een artikel. Zo kan bijvoorbeeld een verplicht keuze geconfigureerd worden dat een biefstuk medium, rare of well done gebakken moeten worden en optioneel kan er ‘extra friet’ bij gekozen worden.

Category times en Out of Stock

Per product en/of productgroep kan ingesteld worden welke dag en tussen welke tijden het artikel besteld mag worden. Ook kan een artikel Out of Stock worden gezet zodat de gast wel weet dat deze daar (normaal) beschikbaar is maar nu niet te bestellen.

Service verzoeken

Één van de grootste ergernissen van gasten in de horeca is wanneer het te lang duurt voordat ze de rekening krijgen. Woby lost dit probleem op met Serviceverzoeken. De gast drukt in WOBY op het belletje en krijgt verschillende Serviceverzoeken te zien.

De gast kan zelf bepalen wanneer hij bediend wordt. De te kiezen serviceverzoeken kan de horecaonderneming zelf inrichten. Enkele praktijkvoorbeelden:

  • bediening laten komen (terras, strandbed etc.)
  • verzoek tot betaling via PIN (bediening weet direct wat de behoefte is)
  • verzoek tot contante betaling
  • verzoek tot technische ondersteuning (voorbeeld: hotelkamer)

Ondanks het tekort aan personeel toch alle dagen open

“Door Woby kon ik, ondanks ons personeelstekort, op alle dagen volledig open blijven.  Sterker nog, ik kon meer gasten bedienen en had echt de tijd om een praatje te maken. 

Onze bestellingen komen nu automatisch binnen op het juiste station, drankjes bij de bar en koude en warme gerechten komen gesplitst in de keuken. Echt een geoliede machine.”

Eric Kleynen - Camping Beringerzand, Restaurant Patershof & Pannenkoekenhuis Pater Pannenkoek

Een greep uit onze andere Woby oplossingen.