Gratis Demo
Gratis Demo
  • Makkelijker voor gasten

    Gasten kunnen in alle talen van de wereld (roomservice) bestellen, wellness-afspraken plannen, of real-time feedback geven met een druk op de knop via Woby.

  • Beter voor hôteliers

    Hotelgasten zien vaak extra diensten over het hoofd. Met Woby trek je de aandacht die je verkooppunten en diensten verdienen. Meer tevreden gasten en omzet.

  • Geregeld door ons

    Wij voeren je menu in, maken de QR codes en leggen de app uit. Wij nemen alles uit handen zodat jij je kan richten op bestellingen serveren en je gasten.

Het laatste wat je wil: ontevreden gasten

  • Zuchtende gasten die moeten wachten om een bestelling door te geven
  • Een verliesgevende minibar
  • Gasten die je hotelgids niet begrijpen
  • Onnodig housekeeping kamers laten schoonmaken
  • Negatieve reviews nadat de gast vertrokken is

Door het personeelstekort in de horeca en de piekmomenten waarmee elk horecabedrijf te maken krijgt - wordt ongewild op de gastvrijheid ingeleverd.

Hierdoor ben je veel minder gastvrij dan je wilt en kunt zijn, loop je omzet mis, wordt de druk op personeel groter en moet je soms zelfs delen van je hotel sluiten.

Meer personeel is niet te vinden, en bestaande systemen zijn vaak niet gastvrij en gebruiksvriendelijk.

Afspraak inplannen

Combinatie smartphone en tablet

Verhoog je verkoopopbrengsten en verbeter je gastencommunicatie.

  • Roomservice bestellen
  • Hotelinformatie
  • Informeer last-minute aanbiedingen
  • Lokale bezienswaardigheden en evenementen
  • Digitale advertentieruimte
  • Snel reageren op gasten feestback

Demo aanvragen

Woby is de onvermoeibare medewerker die nooit teleurstelt

Dit is hoe we aan de slag gaan in 5 stappen.

Wij doen al het voorwerk

We voeren je roomservice menu, hotelgids, housekeeping en conciërge requests in. Maken de QR codes. Ontwerpen de app in jouw huisstijl en leggen de app uit aan jou en je personeel.

1

Samen installeren en oefenen

De app draait stand-alone, of gekoppeld aan je kassasysteem / Point Of Sale (POS) of Property Management System (PMS). We kijken samen wat het best past en makkelijkst is in jouw situatie en we gaan niet weg voordat het werkt.

2

Gasten bestellen én betalen via de app

Gasten bestellen in alle talen van de wereld wanneer en zovaak ze willen. Ook hebben ze de mogelijkheid om meteen te betalen of op kamer te boeken (roomcharge). Zonder dat ze een app downloaden op hun telefoon. Zo hoeven ze nooit te wachten op een medewerker. Dat is makkelijker voor hen en levert jou meer omzet op.

3

Jij serveert de bestelling

Je hoeft alleen te kijken naar de bonnetjes die je automatisch binnenkrijgt. Je richt je volledig op het serveren van je bestelling, je gast en persoonlijk contact.

4

Wij staan altijd voor je klaar

Wij doen niet aan kantooruren. We staan 7 dagen per week klaar voor onze horecaondernemers. Omdat gastvrijheid en service ook voor ons het belangrijkst zijn.

5

Ondanks het tekort aan personeel toch alle dagen open

“Door Woby kon ik, ondanks ons personeelstekort, op alle dagen volledig open blijven.  Sterker nog, ik kon meer gasten bedienen en had echt de tijd om een praatje te maken. 

Onze bestellingen komen nu automatisch binnen op het juiste station, drankjes bij de bar en koude en warme gerechten komen gesplitst in de keuken. Echt een geoliede machine.”

Eric Kleynen - Camping Beringerzand, Restaurant Patershof & Pannenkoekenhuis Pater Pannenkoek

Woby features waar je écht iets aan hebt.

Diepgaande POS/PMS integratie

Met meer dan 1600 live integraties verdeeld over 55 landen is Woby de specialist op het gebied van integraties met jouw Point Of Sale (POS), kassasysteem, Property Management System (PMS) of reserveringssysteem.

Naast dat de integratie betrouwbaar, veilig en stabiel moet zijn is het waardevol dat Woby alle integraties zo heeft ontwikkeld dat alle salesarea’s, departments, size modifiers, musthave- en free options met 1 druk op de knop op de juiste manier uitgewisseld worden, zonder dat je in 2 systemen dingen moet aanpassen. Zo zijn er bijvoorbeeld altijd supplementen die alleen door het personeel gebruikt worden en zijn productnamen voor de gasten anders dan voor het personeel.

Uptime garantie

De Woby bestel app bestaat sinds 2014. Met Woby ben je zeker van een betrouwbare en gedegen partij waarmee je bent voorbereid op de toekomst. De oplossingen worden in huis ontwikkeld met experts op verschillende gebieden en hebben actieve klanten in 54 landen. Hierdoor kunnen wij een uptime van 99,9% garanderen.

Eigen branding

Ieder concept is uniek en heeft zijn eigen huisstijl. Met Woby hebben je gasten een ononderbroken ervaring. Dit doen wij door de branding van jouw concept over te nemen met je eigen logo bovenaan de menukaart, kleuren van ieder concept over te nemen en je eigen foto’s te gebruiken van alle gerechten. Om de klantervaring nog persoonlijker te maken is er ook ruimte voor eigen (welkomst)teksten.

Business intelligence

Door onze samenwerking met Omniboost kan Woby diepgaande BI rapporten genereren. Hiermee helpt Woby de horecaonderneming om met deze inzichten te sturen op productprijs en aanbod.

Zie onderstaande link naar een video over Omniboost.
https://youtu.be/tHEizdonx2o

Online menukaart in alle talen van de wereld

De online menukaart van de Woby bestel app kan in alle talen (Multi language) van de wereld worden weergegeven.

Multi-currency pricing (MCP)

De online menukaart van de Woby bestel app kan in alle valuta van de wereld worden weergegeven.

Multi language digitale Hotelgids

Laat je beste aanbiedingen zien. Met de digitale Hotelgids van Woby hebben gasten op een laagdrempelige manier de belangrijkste informatie over jouw hotel. Bereik jouw gasten overal en altijd met de Woby webapp, waarvoor downloaden en lastig installeren niet nodig is. Presenteer in alle talen van de wereld opvallende hotelaanbiedingen op de smartphones van jouw gasten.

Buitenlandse hotelgasten ervaren steeds vaker last van de taalbarrière tussen hen en de receptie of hotelbediende. Voor Hotels heeft Woby speciale functionaliteiten ontwikkelt waarmee de hotelgast housekeeping en roomservice kan vragen in alle talen van de wereld!

Wachttijden en ontevreden gasten, omdat een medewerker niet onmiddellijk beschikbaar is, zijn met de digitale hotelgids verleden tijd. Het was nooit zo gemakkelijk om jouw gasten van up-to-date informatie te voorzien. Maak je gasten blij, biedt ze een volledig nieuwe gastervaring en vergroot hun tevredenheid met de digitale hotelgids.

Multi language Housekeeping

Met de Housekeeping functie kunnen gasten gemakkelijk vragen stellen, suggesties doen, klachten indienen of lof uiten, zodat u snel kunt reageren. De geïntegreerde belknop van Woby biedt jouw gasten een handige manier om externe en interne gesprekken te voeren en te ontvangen.

Bespaar jezelf tijd en geld door jouw gastenlijst bij te werken en kamers uit te rusten met telefoons, tijdschriften en televisies. Vermijd vervelende coördinatieprocessen en zorg ervoor dat berichten van gasten de relevante medewerkers snel en effectief bereiken. Geef je gasten de mogelijkheid om nee te zeggen tegen de dagelijkse schoonmaak, zodat u uw personeels- en verwerkingskosten kunt verlagen.

Scan de QR-code hiernaast om een voorbeeld te zien waarbij hotelgasten via WOBY:

  • Informatie en/of openingstijden van onder andere Welness, Fitness Gym en Swimming Pool kunnen zien;
  • Een taxi reserveren;
  • Bezienswaardigheden in de omgeving kunnen boeken {beta}.

In de omgeving

Stel jouw gasten in staat om hoteldiensten zoals roomservice, wellness-afspraken of sightseeingtours rechtstreeks vanuit hun kamer te boeken. Betrek je hotelwinkel erbij door souvenirs of hotelvouchers te verkopen, of laat je gasten hun volgende verblijf boeken - zonder enige commissie van derden. Genereer extra inkomsten via advertenties van partners, zoals restaurants, winkels, autoverhuurbedrijven en toeristische verenigingen.

Conciërge

Breng jouw service op een nieuw niveau. Heeft de servicekwaliteit te leiden omdat verschillende medewerkers onverwacht ziek zijn of omdat al je medewerkers in gesprek zijn? Jouw digitale Conciërge kan zich niet ziek melden, heeft geen pauze nodig en doet het om half vijf ’s ochtends net zo goed als om drie uur ’s middags. 

Met de Woby Conciërge heeft elk van jouw gasten een persoonlijk contact. Woby Conciërge is altijd bereikbaar om jouw gasten te helpen en ze te informeren over alle aanbiedingen en speciale features van jouw hotel.

Roomservice

Hoewel hotels in het verleden winst hebben gemaakt met minibars, zijn er dingen veranderd. Hotels zeggen nu dat minibars verliesgevend zijn. Ze kosten het hotel geld, zelfs met de verhoogde prijzen. Met Woby heeft het hotel de mogelijkheid om de minibar te vervangen door gasten met hen eigen smartphone roomservice te laten bestellen via Woby. Naast de extra omzetkanaal met In-room dining, is het gebruikelijk dat er een roomservice fee per bestelling wordt gevraagd voor een extra omzetstijging.

Gemakkelijkere communicatie

Verbeterde communicatie met gasten. Gasten houden van de mogelijkheid om te WhatsApp'en in plaats van naar de receptie te hoeven bellen. Woby houdt jouw gasten op de hoogte van belangrijke informatie over jouw hotel. Iets nodig? Geen probleem - gasten kunnen op elk gewenst moment een bericht sturen. 

Met Woby ben je in staat om de manier waarop je communiceert met jouw gasten en personeel te optimaliseren. Je kunt hen informeren over last-minute aanbiedingen, of hen op de hoogte brengen van lokale evenementen die de ervaring van een verblijf in jouw hotel zullen verbeteren.

Onbeperkt QR-codes

Woby is specialist in het presenteren van de QR-code en levert accessoires in huisstijl. Indien je liever zelf de QR accessoires gaat verzorgen is dit bij Woby geen probleem, de QR-codes zijn onbeperkt aan te maken en gratis te downloaden in de Woby portal.

Bestellen op rekening

Je kunt per QR-code de online betaalfunctie aan- of uitzetten. Bij Woby kunnen gasten een rekening opbouwen en via de reguliere wijze afrekenen aan het eind van hun bezoek. Verder heeft Woby functies waarbij de gast het personeel kan oproepen of de rekening kan vragen met één druk op de knop. Je gasten hoeven zo niet meer te wachten op de bediening.

Betaalmogelijkheid met alle reguliere betaalmethoden

Het is met Woby mogelijk om de gast ook direct met zijn smartphone via bijvoorbeeld iDeal af te laten rekenen. De horecaondernemer kan per QR-code kiezen of de bestelling wel of niet vooraf betaald moet zijn

Woby heeft een koppeling met het betalingsplatform Mollie. Alle reguliere betaalmethoden worden ondersteunt, zoals iDeal, Mastercard, Paypal en Visa. In Nederland is iDeal de meest gebruikelijke betaalmethode. Belgische gasten betalen het liefst met Bancontact en Duitse gasten zijn gewend om met Giropay af te rekenen.

Gratis productfoto’s en Multi lay-outs

Via Woby portal kun je gratis kiezen uit honderden standaard productfoto's. De afbeeldingen kunnen op meerdere manieren (Multi lay-outs) in het scherm van de gast worden weergegeven.

Allergenen informatie

Volgens de RIVM is de horeca verplicht op de aanwezigheid van de allergenen informatie (op papier of digitaal) en of de gasten op de hoogte zijn gebracht dat deze informatie op te vragen is.

Woby zorgt dat de horeca eenvoudig aan deze wetgeving kan voldoen. Per artikel kan aangevinkt worden welke allergenen symbooltjes getoond kunnen worden bij het artikel in de online menukaart van de Woby bestel app.

De gasten zien per gerecht de allergenen informatie. Met Woby hebben gasten een duidelijk overzicht van zijn of haar dieet wensen zoals gluten vrij, vegetarisch en of vegan.

Supplementen

De horecaondernemer bepaald of gasten via Woby verplichte en/of optionele supplementen kunnen kiezen bij een artikel. Zo kan bijvoorbeeld een verplicht keuze geconfigureerd worden dat een biefstuk medium, rare of well done gebakken moeten worden en optioneel kan er ‘extra friet’ bij gekozen worden.

Informatie en promotie

In de online menukaart van de Woby bestel app kan informatie over jou horecagelegenheid worden getoond. Met Woby kan de horecaondernemer acties of promoties tonen om zo impulsaankopen te stimuleren of personeel te werven.

Category times en Out of Stock

Per product en/of productgroep kan ingesteld worden welke dag en tussen welke tijden het artikel besteld mag worden. Ook kan een artikel Out of Stock worden gezet zodat de gast wel weet dat deze daar (normaal) beschikbaar is maar nu niet te bestellen.

Bestelgeschiedenis

Via de Woby bestel app heeft de gast de mogelijkheid om eerdere bestellingen via de bestelgeschiedenis terug te kijken. Je personeel weet precies waar de bestelling geserveerd moet worden en foutief opgenomen bestellingen zijn verleden tijd, ook op de drukste momenten. Het personeel is daardoor minder bezig met opnemen van een bestelling en meer met het gastvrij brengen en presenteren van lekkere hapjes en drankjes.

Service verzoeken

Één van de grootste ergernissen van gasten in de horeca is wanneer het te lang duurt voordat ze de rekening krijgen. Woby lost dit probleem op met Serviceverzoeken. De gast drukt in WOBY op het belletje en krijgt verschillende Serviceverzoeken te zien.

De gast kan zelf bepalen wanneer hij bediend wordt. De te kiezen serviceverzoeken kan de horecaonderneming zelf inrichten. Enkele praktijkvoorbeelden:

  • bediening laten komen (terras, strandbed etc.)
  • verzoek tot betaling via PIN (bediening weet direct wat de behoefte is)
  • verzoek tot contante betaling
  • verzoek tot technische ondersteuning (voorbeeld: hotelkamer)

Advertentie / Landingspagina

Na het scannen van de QR-code kan er een advertentie landingspagina worden vertoond.

Toon alle

Diepgaande POS/PMS integratie

Met meer dan 1600 live integraties verdeeld over 55 landen is Woby de specialist op het gebied van integraties met jouw Point Of Sale (POS), kassasysteem, Property Management System (PMS) of reserveringssysteem.

Naast dat de integratie betrouwbaar, veilig en stabiel moet zijn is het waardevol dat Woby alle integraties zo heeft ontwikkeld dat alle salesarea’s, departments, size modifiers, musthave- en free options met 1 druk op de knop op de juiste manier uitgewisseld worden, zonder dat je in 2 systemen dingen moet aanpassen. Zo zijn er bijvoorbeeld altijd supplementen die alleen door het personeel gebruikt worden en zijn productnamen voor de gasten anders dan voor het personeel.

Eigen branding

Ieder concept is uniek en heeft zijn eigen huisstijl. Met Woby hebben je gasten een ononderbroken ervaring. Dit doen wij door de branding van jouw concept over te nemen met je eigen logo bovenaan de menukaart, kleuren van ieder concept over te nemen en je eigen foto’s te gebruiken van alle gerechten. Om de klantervaring nog persoonlijker te maken is er ook ruimte voor eigen (welkomst)teksten.

Online menukaart in alle talen van de wereld

De online menukaart van de Woby bestel app kan in alle talen (Multi language) van de wereld worden weergegeven.

Multi language digitale Hotelgids

Laat je beste aanbiedingen zien. Met de digitale Hotelgids van Woby hebben gasten op een laagdrempelige manier de belangrijkste informatie over jouw hotel. Bereik jouw gasten overal en altijd met de Woby webapp, waarvoor downloaden en lastig installeren niet nodig is. Presenteer in alle talen van de wereld opvallende hotelaanbiedingen op de smartphones van jouw gasten.

Buitenlandse hotelgasten ervaren steeds vaker last van de taalbarrière tussen hen en de receptie of hotelbediende. Voor Hotels heeft Woby speciale functionaliteiten ontwikkelt waarmee de hotelgast housekeeping en roomservice kan vragen in alle talen van de wereld!

Wachttijden en ontevreden gasten, omdat een medewerker niet onmiddellijk beschikbaar is, zijn met de digitale hotelgids verleden tijd. Het was nooit zo gemakkelijk om jouw gasten van up-to-date informatie te voorzien. Maak je gasten blij, biedt ze een volledig nieuwe gastervaring en vergroot hun tevredenheid met de digitale hotelgids.

In de omgeving

Stel jouw gasten in staat om hoteldiensten zoals roomservice, wellness-afspraken of sightseeingtours rechtstreeks vanuit hun kamer te boeken. Betrek je hotelwinkel erbij door souvenirs of hotelvouchers te verkopen, of laat je gasten hun volgende verblijf boeken - zonder enige commissie van derden. Genereer extra inkomsten via advertenties van partners, zoals restaurants, winkels, autoverhuurbedrijven en toeristische verenigingen.

Roomservice

Hoewel hotels in het verleden winst hebben gemaakt met minibars, zijn er dingen veranderd. Hotels zeggen nu dat minibars verliesgevend zijn. Ze kosten het hotel geld, zelfs met de verhoogde prijzen. Met Woby heeft het hotel de mogelijkheid om de minibar te vervangen door gasten met hen eigen smartphone roomservice te laten bestellen via Woby. Naast de extra omzetkanaal met In-room dining, is het gebruikelijk dat er een roomservice fee per bestelling wordt gevraagd voor een extra omzetstijging.

Onbeperkt QR-codes

Woby is specialist in het presenteren van de QR-code en levert accessoires in huisstijl. Indien je liever zelf de QR accessoires gaat verzorgen is dit bij Woby geen probleem, de QR-codes zijn onbeperkt aan te maken en gratis te downloaden in de Woby portal.

Betaalmogelijkheid met alle reguliere betaalmethoden

Het is met Woby mogelijk om de gast ook direct met zijn smartphone via bijvoorbeeld iDeal af te laten rekenen. De horecaondernemer kan per QR-code kiezen of de bestelling wel of niet vooraf betaald moet zijn

Woby heeft een koppeling met het betalingsplatform Mollie. Alle reguliere betaalmethoden worden ondersteunt, zoals iDeal, Mastercard, Paypal en Visa. In Nederland is iDeal de meest gebruikelijke betaalmethode. Belgische gasten betalen het liefst met Bancontact en Duitse gasten zijn gewend om met Giropay af te rekenen.

Allergenen informatie

Volgens de RIVM is de horeca verplicht op de aanwezigheid van de allergenen informatie (op papier of digitaal) en of de gasten op de hoogte zijn gebracht dat deze informatie op te vragen is.

Woby zorgt dat de horeca eenvoudig aan deze wetgeving kan voldoen. Per artikel kan aangevinkt worden welke allergenen symbooltjes getoond kunnen worden bij het artikel in de online menukaart van de Woby bestel app.

De gasten zien per gerecht de allergenen informatie. Met Woby hebben gasten een duidelijk overzicht van zijn of haar dieet wensen zoals gluten vrij, vegetarisch en of vegan.

Informatie en promotie

In de online menukaart van de Woby bestel app kan informatie over jou horecagelegenheid worden getoond. Met Woby kan de horecaondernemer acties of promoties tonen om zo impulsaankopen te stimuleren of personeel te werven.

Bestelgeschiedenis

Via de Woby bestel app heeft de gast de mogelijkheid om eerdere bestellingen via de bestelgeschiedenis terug te kijken. Je personeel weet precies waar de bestelling geserveerd moet worden en foutief opgenomen bestellingen zijn verleden tijd, ook op de drukste momenten. Het personeel is daardoor minder bezig met opnemen van een bestelling en meer met het gastvrij brengen en presenteren van lekkere hapjes en drankjes.

Advertentie / Landingspagina

Na het scannen van de QR-code kan er een advertentie landingspagina worden vertoond.

Toon alle

Uptime garantie

De Woby bestel app bestaat sinds 2014. Met Woby ben je zeker van een betrouwbare en gedegen partij waarmee je bent voorbereid op de toekomst. De oplossingen worden in huis ontwikkeld met experts op verschillende gebieden en hebben actieve klanten in 54 landen. Hierdoor kunnen wij een uptime van 99,9% garanderen.

Business intelligence

Door onze samenwerking met Omniboost kan Woby diepgaande BI rapporten genereren. Hiermee helpt Woby de horecaonderneming om met deze inzichten te sturen op productprijs en aanbod.

Zie onderstaande link naar een video over Omniboost.
https://youtu.be/tHEizdonx2o

Multi-currency pricing (MCP)

De online menukaart van de Woby bestel app kan in alle valuta van de wereld worden weergegeven.

Multi language Housekeeping

Met de Housekeeping functie kunnen gasten gemakkelijk vragen stellen, suggesties doen, klachten indienen of lof uiten, zodat u snel kunt reageren. De geïntegreerde belknop van Woby biedt jouw gasten een handige manier om externe en interne gesprekken te voeren en te ontvangen.

Bespaar jezelf tijd en geld door jouw gastenlijst bij te werken en kamers uit te rusten met telefoons, tijdschriften en televisies. Vermijd vervelende coördinatieprocessen en zorg ervoor dat berichten van gasten de relevante medewerkers snel en effectief bereiken. Geef je gasten de mogelijkheid om nee te zeggen tegen de dagelijkse schoonmaak, zodat u uw personeels- en verwerkingskosten kunt verlagen.

Scan de QR-code hiernaast om een voorbeeld te zien waarbij hotelgasten via WOBY:

  • Informatie en/of openingstijden van onder andere Welness, Fitness Gym en Swimming Pool kunnen zien;
  • Een taxi reserveren;
  • Bezienswaardigheden in de omgeving kunnen boeken {beta}.

Conciërge

Breng jouw service op een nieuw niveau. Heeft de servicekwaliteit te leiden omdat verschillende medewerkers onverwacht ziek zijn of omdat al je medewerkers in gesprek zijn? Jouw digitale Conciërge kan zich niet ziek melden, heeft geen pauze nodig en doet het om half vijf ’s ochtends net zo goed als om drie uur ’s middags. 

Met de Woby Conciërge heeft elk van jouw gasten een persoonlijk contact. Woby Conciërge is altijd bereikbaar om jouw gasten te helpen en ze te informeren over alle aanbiedingen en speciale features van jouw hotel.

Gemakkelijkere communicatie

Verbeterde communicatie met gasten. Gasten houden van de mogelijkheid om te WhatsApp'en in plaats van naar de receptie te hoeven bellen. Woby houdt jouw gasten op de hoogte van belangrijke informatie over jouw hotel. Iets nodig? Geen probleem - gasten kunnen op elk gewenst moment een bericht sturen. 

Met Woby ben je in staat om de manier waarop je communiceert met jouw gasten en personeel te optimaliseren. Je kunt hen informeren over last-minute aanbiedingen, of hen op de hoogte brengen van lokale evenementen die de ervaring van een verblijf in jouw hotel zullen verbeteren.

Bestellen op rekening

Je kunt per QR-code de online betaalfunctie aan- of uitzetten. Bij Woby kunnen gasten een rekening opbouwen en via de reguliere wijze afrekenen aan het eind van hun bezoek. Verder heeft Woby functies waarbij de gast het personeel kan oproepen of de rekening kan vragen met één druk op de knop. Je gasten hoeven zo niet meer te wachten op de bediening.

Gratis productfoto’s en Multi lay-outs

Via Woby portal kun je gratis kiezen uit honderden standaard productfoto's. De afbeeldingen kunnen op meerdere manieren (Multi lay-outs) in het scherm van de gast worden weergegeven.

Supplementen

De horecaondernemer bepaald of gasten via Woby verplichte en/of optionele supplementen kunnen kiezen bij een artikel. Zo kan bijvoorbeeld een verplicht keuze geconfigureerd worden dat een biefstuk medium, rare of well done gebakken moeten worden en optioneel kan er ‘extra friet’ bij gekozen worden.

Category times en Out of Stock

Per product en/of productgroep kan ingesteld worden welke dag en tussen welke tijden het artikel besteld mag worden. Ook kan een artikel Out of Stock worden gezet zodat de gast wel weet dat deze daar (normaal) beschikbaar is maar nu niet te bestellen.

Service verzoeken

Één van de grootste ergernissen van gasten in de horeca is wanneer het te lang duurt voordat ze de rekening krijgen. Woby lost dit probleem op met Serviceverzoeken. De gast drukt in WOBY op het belletje en krijgt verschillende Serviceverzoeken te zien.

De gast kan zelf bepalen wanneer hij bediend wordt. De te kiezen serviceverzoeken kan de horecaonderneming zelf inrichten. Enkele praktijkvoorbeelden:

  • bediening laten komen (terras, strandbed etc.)
  • verzoek tot betaling via PIN (bediening weet direct wat de behoefte is)
  • verzoek tot contante betaling
  • verzoek tot technische ondersteuning (voorbeeld: hotelkamer)

Voordelen Woby voor hôteliers

  • Goedkoper dan een extra medewerker
  • Aanwezig op alle tafels en kamers tegelijk
  • Minder druk voor personeel
  • Altijd een up-to-date hotelgids
  • Meer tevreden gasten
  • Meer omzet.

En nog veel meer...

Een greep uit onze andere Woby oplossingen.