Digital over in-store
“Orders placed digitally are 20% higher on average than in-store restaurant purchases”
Laat lange wachtrijen bij de kassa verdwijnen en geef je gasten op een betaalbare manier meer keuzevrijheid.
Gasten kunnen op een groot touchscreen zelf op een overzichtelijke en leuke manier hun eigen menu samenstellen, bestellen en betalen. Hierdoor hoeven zij niet lang te wachten en verlaag je de druk aan de kassa.
Gasten kunnen in hun eigen tempo bestellen via de Woby kiosk. Dit verlaagt de druk bij je personeel. Bedien meer gasten met ongekende productiviteit. Verhoog je besteding per bestelling met gemiddeld 25%
Wij voeren je menu in, installeren de kiosk en leggen de werking uit. Wij nemen alles uit handen zodat jij je kan richten op bestellingen afhandelen.
Door het personeelstekort in de horeca en de piekmomenten waarmee elk horecabedrijf te maken krijgt - wordt ongewild op de gastvrijheid ingeleverd.
Hierdoor ben je veel minder gastvrij dan je wilt en kunt zijn, loop je omzet mis, wordt de druk op personeel groter en moet je soms zelfs X dagen per week sluiten.
Meer personeel is niet te vinden, en bestaande bestelsystemen zijn vaak niet betaalbaar en gebruiksvriendelijk.
Hoe ga je dat in godsnaam oplossen? Nou, met Woby.
“Orders placed digitally are 20% higher on average than in-store restaurant purchases”
Dit is hoe we aan de slag gaan in 5 stappen.
We stellen de kiosk samen met de door jou gekozen (bestaande) hardware. We voeren je menukaart in. Ontwerpen de afbeeldingen in jouw huisstijl en leggen de werking uit aan jou en je personeel.
De kiosk draait stand-alone, of gekoppeld aan je kassasysteem. We kijken samen wat het best past en makkelijkst is in jouw situatie en we gaan niet weg voordat het werkt.
Als de betaling via de bestelzuil is afgerond, krijgt je gast een bon met bestelnummer. Tegelijkertijd wordt de bestelling automatisch naar de keuken gestuurd. Op een scherm bij de fysieke kassa ziet uw gast vervolgens de status van de bestelling.
Je hoeft alleen te kijken naar de bonnetjes die je automatisch binnenkrijgt. Je richt je volledig op het afhandelen van je bestellingen.
Wij doen niet aan kantooruren. We staan 7 dagen per week klaar voor onze horecaondernemers. Omdat gastvrijheid en service ook voor ons het belangrijkst zijn.
We komen persoonlijk langs om je te laten zien hoe het werkt en al je vragen te beantwoorden. Vrijblijvend. Waarom? Omdat we ervan overtuigd zijn dat je niet meer zonder zult willen. Maak nu een afspraak:
Ieder concept is uniek en heeft zijn eigen huisstijl. Met Woby hebben je gasten een ononderbroken ervaring. Dit doen wij door de branding van jouw concept over te nemen met je eigen logo bovenaan de menukaart, kleuren van ieder concept over te nemen en je eigen foto’s te gebruiken van alle gerechten. Om de klantervaring nog persoonlijker te maken is er ook ruimte voor eigen (welkomst)teksten.
De horecaondernemer bepaald of gasten via Woby verplichte en/of optionele supplementen kunnen kiezen bij een artikel. Zo kan bijvoorbeeld een verplicht keuze geconfigureerd worden dat een biefstuk medium, rare of well done gebakken moeten worden en optioneel kan er ‘extra friet’ bij gekozen worden.
Dag lange wachtrijen bij de kassa. Hallo meer keuzevrijheid. Met de Bestelzuil van Woby kunnen gasten via een groot touchscreen zelf op een overzichtelijke en leuke manier hun eigen menu samenstellen, bestellen en betalen. Hierdoor hoeven zij niet lang te wachten en wordt de druk aan de counter verlaagt.
Wilt je wel de mogelijkheden, maar niet de bestelzuil met pinterminal, bonprinter en metalen behuizing? De Woby kiosk app is dan ook prima te gebruiken als app op een tablet. Zo kun je het bijvoorbeeld ook in vergaderruimtes inzetten.
De Woby Bestelzuil is perfect te combineren met een fysieke kassa, de Bestelwebsite en de Bestelapp. Je geeft je gasten daarmee alle manieren om op een innovatieve en gebruiksvriendelijke manier in je restaurant, lunchroom, bowling of cafetaria te bestellen en te betalen.
De gebruiksvriendelijke bestelzuil biedt extra service voor je gasten, want zij kiezen zelf de bestel- en betaalmethode die zij het prettigst vinden: aan de kassa, bij de bestelzuil of via de handige Bestelapp. Het gemak van de Bestelzuil of Bestelapp is dat gasten niet in de rij hoeven te staan, maar direct en in hun eigen tempo een menu kunnen samenstellen.
Door onze samenwerking met Omniboost kan Woby diepgaande BI rapporten genereren. Hiermee helpt Woby de horecaonderneming om met deze inzichten te sturen op productprijs en aanbod.
Zie onderstaande link naar een video over Omniboost.
https://youtu.be/tHEizdonx2o
Ieder concept is uniek en heeft zijn eigen huisstijl. Met Woby hebben je gasten een ononderbroken ervaring. Dit doen wij door de branding van jouw concept over te nemen met je eigen logo bovenaan de menukaart, kleuren van ieder concept over te nemen en je eigen foto’s te gebruiken van alle gerechten. Om de klantervaring nog persoonlijker te maken is er ook ruimte voor eigen (welkomst)teksten.
Dag lange wachtrijen bij de kassa. Hallo meer keuzevrijheid. Met de Bestelzuil van Woby kunnen gasten via een groot touchscreen zelf op een overzichtelijke en leuke manier hun eigen menu samenstellen, bestellen en betalen. Hierdoor hoeven zij niet lang te wachten en wordt de druk aan de counter verlaagt.
De Woby Bestelzuil is perfect te combineren met een fysieke kassa, de Bestelwebsite en de Bestelapp. Je geeft je gasten daarmee alle manieren om op een innovatieve en gebruiksvriendelijke manier in je restaurant, lunchroom, bowling of cafetaria te bestellen en te betalen.
De gebruiksvriendelijke bestelzuil biedt extra service voor je gasten, want zij kiezen zelf de bestel- en betaalmethode die zij het prettigst vinden: aan de kassa, bij de bestelzuil of via de handige Bestelapp. Het gemak van de Bestelzuil of Bestelapp is dat gasten niet in de rij hoeven te staan, maar direct en in hun eigen tempo een menu kunnen samenstellen.
De horecaondernemer bepaald of gasten via Woby verplichte en/of optionele supplementen kunnen kiezen bij een artikel. Zo kan bijvoorbeeld een verplicht keuze geconfigureerd worden dat een biefstuk medium, rare of well done gebakken moeten worden en optioneel kan er ‘extra friet’ bij gekozen worden.
Wilt je wel de mogelijkheden, maar niet de bestelzuil met pinterminal, bonprinter en metalen behuizing? De Woby kiosk app is dan ook prima te gebruiken als app op een tablet. Zo kun je het bijvoorbeeld ook in vergaderruimtes inzetten.
Door onze samenwerking met Omniboost kan Woby diepgaande BI rapporten genereren. Hiermee helpt Woby de horecaonderneming om met deze inzichten te sturen op productprijs en aanbod.
Zie onderstaande link naar een video over Omniboost.
https://youtu.be/tHEizdonx2o