Onze accountmanagers zijn beschikbaar voor gratis advies en beantwoorden al je vragen op locatie of online via Zoom of Teams.
Laat het ons aub weten mocht je er geen geschikt moment tussen vinden.
Bij Vishandel de Marlijn in Renesse staan gasten altijd vooraan in de rij. Door de intuïtieve bestelzuil van Woby, zijn op piekmomenten de doorlooptijden aanzienlijk korter geworden.
Woby zorgde tijdens de nacht van de humor voor bijna 2 keer zoveel bestellingen als voorgaande jaren
Bij piekmomenten zijn gasten zelf de baas wanneer ze bestellen, hierdoor hebben wij meer impulsaankopen en een hogere omzet.
Een hot item, iedere maand zien wij tientallen artikelen in de media verschijnen over het personeelstekort in de horeca. Deze maand sprong één artikel in het bijzonder ons in het oog.
We kunnen er geen genoeg aandacht aan besteden, de manier waarop thuisbezorgd.nl te werk gaat is ongezond voor de horeca branche.
Geïrriteerde gasten vanwege lang wachten voordat ze kunnen bestellen. Een bekend probleem dat met het huidige personeelstekort alsmaar groter wordt.
Buzzers zijn ouderwets. Bestellen zonder in de rij te hoeven staan doe je tegenwoordig eenvoudig met de Woby App! Je ontvangt gewoon een melding zodra je bestelling klaar staat.