Gratis Demo
Gratis Demo
  • Makkelijker voor je klanten

    Laat je klanten in alle talen van de wereld bestellen en online afrekenen met Woby. Zonder een app te hoeven downloaden en zonder een account aan te maken.

  • Beter voor jou

    Betaal geen commissie of transactiekosten per bestelling. Hanteer verschillende menukaarten per GPS locatie, dagdeel of voor bezorgen en afhalen.

  • Geregeld door ons

    Wij voeren je menu in, maken de webshop en leggen de app uit. Wij nemen alles uit handen zodat jij je kan richten op bestellingen afhandelen.

Het laatste wat je wil: klanten verliezen

  • Klanten die lang moeten wachten op hun bestelling door eindeloze lange postcode gebieden
  • Klanten van je concurrenten verliezen op bezorgplatforms
  • Negatieve reviews

Door valse vergelijkingen op bezorgplatforms en hoge commissies en transactiekosten waarmee elk bezorgrestaurant te maken krijgt - wordt ongewild op de winstmarge per bestelling ingeleverd.

Hierdoor ben je veel minder winstgevend dan je wilt en kunt zijn en loop je klanten mis op bezorgplatforms als Thuisbezord.nl, Deliveroo & UberEats.

Zonder bezorgplatforms ben je niet voldoende te vinden, en bestaande systemen zijn niet gebruiksvriendelijk en betaal je commissie of transactiekosten.

Hoe ga je dat in godsnaam oplossen?  Nou, met Woby.

Afspraak inplannen

Gebruikersvriendelijk en geen commissie

“Met Woby krijg in mijn iDeal transactiekosten terug betaald en betaal ik geen commissie per bestelling. Ook onze klanten zijn erg blij met de gebruikersvriendelijk online menukaart.”

Shijin - Cafetaria Marktzicht Zaltbommel

Woby is de meest winstgevende webshop

Dit is hoe we aan de slag gaan in 5 stappen.

Wij doen al het voorwerk

We voeren je menu in. Maken een webshop per GPS locatie. Plaatsen een leadtime tussen moment van bestellen en bezorgen of afhalen. Ontwerpen de app in jouw huisstijl en leggen de app uit aan jou en je personeel.

1

Samen installeren en oefenen

De app draait stand-alone, of gekoppeld aan je kassasysteem. We kijken samen wat het best past en makkelijkst is in jouw situatie en we gaan niet weg voordat het werkt.

2

Gasten bestellen én betalen via de app

Gasten bestellen onderweg of vanuit thuis zonder dat ze een app downloaden op hun telefoon. Ze kiezen een afhaal of bezorg tijdstip welke vooraf met een leadtime ingesteld is. Zodat je altijd de bestelling op tijd gereed hebt.

3

Jij focust op de bestellingen

Je hoeft alleen te kijken naar de bonnetjes die je automatisch binnenkrijgt. Je richt je volledig op het afhandelen van je bestellingen.

4

Wij staan altijd voor je klaar

Wij doen niet aan kantooruren. We staan 7 dagen per week klaar voor onze horecaondernemers. Omdat gastvrijheid en service ook voor ons het belangrijkst zijn.

5

Woby live proberen

We komen persoonlijk langs om je te laten zien hoe het werkt en al je vragen te beantwoorden. Vrijblijvend. Waarom? Omdat we ervan overtuigd zijn dat je niet meer zonder zult willen. Maak nu een afspraak:

  • Geen commissie of transactiekosten per bestelling
  • Eigen webshop en bestel app
  • Bezorggebied op GPS
  • Behoud van (vaste)klanten
  • Meer tevreden klanten
  • Meer winstmarge


    Woby features waar je écht iets aan hebt.

    Eigen branding

    Ieder concept is uniek en heeft zijn eigen huisstijl. Met Woby hebben je gasten een ononderbroken ervaring. Dit doen wij door de branding van jouw concept over te nemen met je eigen logo bovenaan de menukaart, kleuren van ieder concept over te nemen en je eigen foto’s te gebruiken van alle gerechten. Om de klantervaring nog persoonlijker te maken is er ook ruimte voor eigen (welkomst)teksten.

    Uptime garantie

    De Woby bestel app bestaat sinds 2014. Met Woby ben je zeker van een betrouwbare en gedegen partij waarmee je bent voorbereid op de toekomst. De oplossingen worden in huis ontwikkeld met experts op verschillende gebieden en hebben actieve klanten in 54 landen. Hierdoor kunnen wij een uptime van 99,9% garanderen.

    Zonder transactiekosten

    De transactiekosten kunnen via Woby optioneel volledig of gedeeltelijk doorbelast worden aan de gasten.

    Geen commissie

    Bij Woby krijg je de keuze om een vast bedrag per maand te betalen of 0,16 euro per transactie welke volledig of gedeeltelijk doorbelast kan worden aan jou klanten.

    Bezorggebied op GPS

    Eindeloze lange postcodegebieden zijn verledentijd. Hanteer verschillende menukaarten per GPS locatie, dagdeel of voor bezorgen en afhalen.

    Minimum bestelbedrag

    Om te voorkomen dat er voor een te laag bedrag een bestelling wordt geplaats kan er een minimum bestelbedrag worden ingesteld. Ook is het mogelijk om per gebied separate bezorgkosten te vragen, immers hoe verder de bezorger moet rijden hoe meer kosten de horecaondernemer moet maken.

    Betaalmogelijkheid met alle reguliere betaalmethoden

    Het is met Woby mogelijk om de gast ook direct met zijn smartphone via bijvoorbeeld iDeal af te laten rekenen. De horecaondernemer kan per QR-code kiezen of de bestelling wel of niet vooraf betaald moet zijn

    Woby heeft een koppeling met het betalingsplatform Mollie. Alle reguliere betaalmethoden worden ondersteunt, zoals iDeal, Mastercard, Paypal en Visa. In Nederland is iDeal de meest gebruikelijke betaalmethode. Belgische gasten betalen het liefst met Bancontact en Duitse gasten zijn gewend om met Giropay af te rekenen.

    Online menukaart in alle talen van de wereld

    De online menukaart van de Woby bestel app kan in alle talen (Multi language) van de wereld worden weergegeven.

    Informatie en promotie

    In de online menukaart van de Woby bestel app kan informatie over jou horecagelegenheid worden getoond. Met Woby kan de horecaondernemer acties of promoties tonen om zo impulsaankopen te stimuleren of personeel te werven.

    Diepgaande POS/PMS integratie

    Met meer dan 1600 live integraties verdeeld over 55 landen is Woby de specialist op het gebied van integraties met jouw Point Of Sale (POS), kassasysteem, Property Management System (PMS) of reserveringssysteem.

    Naast dat de integratie betrouwbaar, veilig en stabiel moet zijn is het waardevol dat Woby alle integraties zo heeft ontwikkeld dat alle salesarea’s, departments, size modifiers, musthave- en free options met 1 druk op de knop op de juiste manier uitgewisseld worden, zonder dat je in 2 systemen dingen moet aanpassen. Zo zijn er bijvoorbeeld altijd supplementen die alleen door het personeel gebruikt worden en zijn productnamen voor de gasten anders dan voor het personeel.

    Category times en Out of Stock

    Per product en/of productgroep kan ingesteld worden welke dag en tussen welke tijden het artikel besteld mag worden. Ook kan een artikel Out of Stock worden gezet zodat de gast wel weet dat deze daar (normaal) beschikbaar is maar nu niet te bestellen.

    Gratis productfoto’s en Multi lay-outs

    Via Woby portal kun je gratis kiezen uit honderden standaard productfoto's. De afbeeldingen kunnen op meerdere manieren (Multi lay-outs) in het scherm van de gast worden weergegeven.

    Allergenen informatie

    Volgens de RIVM is de horeca verplicht op de aanwezigheid van de allergenen informatie (op papier of digitaal) en of de gasten op de hoogte zijn gebracht dat deze informatie op te vragen is.

    Woby zorgt dat de horeca eenvoudig aan deze wetgeving kan voldoen. Per artikel kan aangevinkt worden welke allergenen symbooltjes getoond kunnen worden bij het artikel in de online menukaart van de Woby bestel app.

    De gasten zien per gerecht de allergenen informatie. Met Woby hebben gasten een duidelijk overzicht van zijn of haar dieet wensen zoals gluten vrij, vegetarisch en of vegan.

    Supplementen

    De horecaondernemer bepaald of gasten via Woby verplichte en/of optionele supplementen kunnen kiezen bij een artikel. Zo kan bijvoorbeeld een verplicht keuze geconfigureerd worden dat een biefstuk medium, rare of well done gebakken moeten worden en optioneel kan er ‘extra friet’ bij gekozen worden.

    Business intelligence

    Door onze samenwerking met Omniboost kan Woby diepgaande BI rapporten genereren. Hiermee helpt Woby de horecaonderneming om met deze inzichten te sturen op productprijs en aanbod.

    Zie onderstaande link naar een video over Omniboost.
    https://youtu.be/tHEizdonx2o

    Multi-currency pricing (MCP)

    De online menukaart van de Woby bestel app kan in alle valuta van de wereld worden weergegeven.

    Toon alle

    Eigen branding

    Ieder concept is uniek en heeft zijn eigen huisstijl. Met Woby hebben je gasten een ononderbroken ervaring. Dit doen wij door de branding van jouw concept over te nemen met je eigen logo bovenaan de menukaart, kleuren van ieder concept over te nemen en je eigen foto’s te gebruiken van alle gerechten. Om de klantervaring nog persoonlijker te maken is er ook ruimte voor eigen (welkomst)teksten.

    Zonder transactiekosten

    De transactiekosten kunnen via Woby optioneel volledig of gedeeltelijk doorbelast worden aan de gasten.

    Bezorggebied op GPS

    Eindeloze lange postcodegebieden zijn verledentijd. Hanteer verschillende menukaarten per GPS locatie, dagdeel of voor bezorgen en afhalen.

    Betaalmogelijkheid met alle reguliere betaalmethoden

    Het is met Woby mogelijk om de gast ook direct met zijn smartphone via bijvoorbeeld iDeal af te laten rekenen. De horecaondernemer kan per QR-code kiezen of de bestelling wel of niet vooraf betaald moet zijn

    Woby heeft een koppeling met het betalingsplatform Mollie. Alle reguliere betaalmethoden worden ondersteunt, zoals iDeal, Mastercard, Paypal en Visa. In Nederland is iDeal de meest gebruikelijke betaalmethode. Belgische gasten betalen het liefst met Bancontact en Duitse gasten zijn gewend om met Giropay af te rekenen.

    Informatie en promotie

    In de online menukaart van de Woby bestel app kan informatie over jou horecagelegenheid worden getoond. Met Woby kan de horecaondernemer acties of promoties tonen om zo impulsaankopen te stimuleren of personeel te werven.

    Category times en Out of Stock

    Per product en/of productgroep kan ingesteld worden welke dag en tussen welke tijden het artikel besteld mag worden. Ook kan een artikel Out of Stock worden gezet zodat de gast wel weet dat deze daar (normaal) beschikbaar is maar nu niet te bestellen.

    Allergenen informatie

    Volgens de RIVM is de horeca verplicht op de aanwezigheid van de allergenen informatie (op papier of digitaal) en of de gasten op de hoogte zijn gebracht dat deze informatie op te vragen is.

    Woby zorgt dat de horeca eenvoudig aan deze wetgeving kan voldoen. Per artikel kan aangevinkt worden welke allergenen symbooltjes getoond kunnen worden bij het artikel in de online menukaart van de Woby bestel app.

    De gasten zien per gerecht de allergenen informatie. Met Woby hebben gasten een duidelijk overzicht van zijn of haar dieet wensen zoals gluten vrij, vegetarisch en of vegan.

    Business intelligence

    Door onze samenwerking met Omniboost kan Woby diepgaande BI rapporten genereren. Hiermee helpt Woby de horecaonderneming om met deze inzichten te sturen op productprijs en aanbod.

    Zie onderstaande link naar een video over Omniboost.
    https://youtu.be/tHEizdonx2o

    Toon alle

    Uptime garantie

    De Woby bestel app bestaat sinds 2014. Met Woby ben je zeker van een betrouwbare en gedegen partij waarmee je bent voorbereid op de toekomst. De oplossingen worden in huis ontwikkeld met experts op verschillende gebieden en hebben actieve klanten in 54 landen. Hierdoor kunnen wij een uptime van 99,9% garanderen.

    Geen commissie

    Bij Woby krijg je de keuze om een vast bedrag per maand te betalen of 0,16 euro per transactie welke volledig of gedeeltelijk doorbelast kan worden aan jou klanten.

    Minimum bestelbedrag

    Om te voorkomen dat er voor een te laag bedrag een bestelling wordt geplaats kan er een minimum bestelbedrag worden ingesteld. Ook is het mogelijk om per gebied separate bezorgkosten te vragen, immers hoe verder de bezorger moet rijden hoe meer kosten de horecaondernemer moet maken.

    Online menukaart in alle talen van de wereld

    De online menukaart van de Woby bestel app kan in alle talen (Multi language) van de wereld worden weergegeven.

    Diepgaande POS/PMS integratie

    Met meer dan 1600 live integraties verdeeld over 55 landen is Woby de specialist op het gebied van integraties met jouw Point Of Sale (POS), kassasysteem, Property Management System (PMS) of reserveringssysteem.

    Naast dat de integratie betrouwbaar, veilig en stabiel moet zijn is het waardevol dat Woby alle integraties zo heeft ontwikkeld dat alle salesarea’s, departments, size modifiers, musthave- en free options met 1 druk op de knop op de juiste manier uitgewisseld worden, zonder dat je in 2 systemen dingen moet aanpassen. Zo zijn er bijvoorbeeld altijd supplementen die alleen door het personeel gebruikt worden en zijn productnamen voor de gasten anders dan voor het personeel.

    Gratis productfoto’s en Multi lay-outs

    Via Woby portal kun je gratis kiezen uit honderden standaard productfoto's. De afbeeldingen kunnen op meerdere manieren (Multi lay-outs) in het scherm van de gast worden weergegeven.

    Supplementen

    De horecaondernemer bepaald of gasten via Woby verplichte en/of optionele supplementen kunnen kiezen bij een artikel. Zo kan bijvoorbeeld een verplicht keuze geconfigureerd worden dat een biefstuk medium, rare of well done gebakken moeten worden en optioneel kan er ‘extra friet’ bij gekozen worden.

    Multi-currency pricing (MCP)

    De online menukaart van de Woby bestel app kan in alle valuta van de wereld worden weergegeven.

    Voordelen Woby voor bezorg- en afhaalrestaurants

    • Eigen webshop zonder commissie en transactiekosten
    • Bezorggebied per GPS locatie i.p.v. postcodes
    • Verschillende menukaarten per GPS locatie
    • Geen oneerlijke concurrentie zoals op bezorgplatforms
    • Meer omzet.

    En nog veel meer...

    Een greep uit onze andere Woby oplossingen.